Manuál pro partnery

Nastavení obchodu

Poštovné: Ceny poštovného nastavte podle našich aktuálních sazeb, které najdete na stránce https://www.kokiskashop.cz/cz/postovne/.

Způsob platby: Podporované způsoby platby pro partnery jsou Dobírka, Bankovní převod a platba v Hotovosti při osobním odběru

Obchodní podmínky: Použijte naše stávající OP na adrese https://www.kokiskashop.cz/cz/obchodni-podminky/, ve kterých se uvedete jako zprostředkovatel a nás (Kokiska s.r.o.) jako dodavatele. V OP je také zapotřebí změnit emailové a www adresy.

Kontakty: V partnerském obchodě uveďte vaše kontaktní údaje a adresu podle vašeho živnostenského oprávnění. Není možné úvádět naše telefonní číslo a naši adresu můžete zmínit pouze jako expediční sklad.


Implementace

XML feed s veškerým naším sortimentem, aktuálním stavem skladové dostupnosti a doporučenou prodejní cenou naleznete na adrese: https://www.kokiskashop.cz/xml_feed_products_3.xml. Aktualizace feedu probíhá každé dvě hodiny. Partnery žádáme o aktualizaci zboží alespoň jednou denně.

Je potřeba dodržovat přesně naše poštovné, které se odvijí od váhy nejtěžšího produktu v celé objednávce.


Vyřizování objednávek

Vyřizování objednávek je možné provádět dvěma způsoby. Manuálním zadaním na našich stránkách nebo automaticky pomocí napojení přes API.

Manuální zadávání: V případě manuálního zadání objednávky je zapotřebí nejprve přejít na https://kokiskashop.cz/cz/prihlaseni a přihlasit se. Zde provedete objednávku za vašeho zákazníka a uvedete všechny jeho údaje podle objednávky z vašeho obchodu. Je důležité vyplnit také zákazníkovu emailovou adresu a jeho telefonu z důvodu komunikace se zákazníkem a poslání faktury na jeho email.

Napojení přes API: Pro úplnou automatizaci objednávek Vám můžeme nabídnout napojení na API rozhraní. Detailní informace o implementaci API do vašeho systému najdete zde.

Pokud o tuto možnost máte zájem, napište nám o přiřazení API k vašemu partnerskému účtu na partner@kokiskashop.cz (v emailu uveďte vaše uživatelské jméno).


Reklamace

V případě reklamace nebo odstoupení od smlouvy je nutné aby zákazník zadal svou žádost v online reklamačním formuláři na adrese https://www.kokiskashop.cz/cz/reklamace/krok1/. Jediné co je zapotřebí je tedy zákazníka odkázat na tuto stránku. Je také možné abyste zadali reklamaci v rekamačním formuláři za Vašeho zákazníka.

Poškozené zboží u České pošty
V případě převzetí zboží od ČP, které se poškodilo během přepravy, je nutné reklamovat ho neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) u České pošty. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Poškozené zboží u Přepravní společnosti
V případě převzetí zboží od přepravní společnosti, které se poškodilo během přepravy, je nutné ihned s řidičem sepsat zápis o škodě a kontaktovat nás na +420 776 150 650 nebo info@kokiskashop.cz. Při velkém poškození tzn. zboží je úplně nepoužitelné, také sepište s řidičem zápis o škodě a zboží nepřebírejte. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.


Provize

Po vyřízení objednávky (obdržení peněz od zákazníka) je na Váš účet připsána provize, odvíjející se od prodejní ceny zboží bez poštovného a to v rozmezí 8 % - 44 % (průměrně 12.1%). Pokud je objednávka stornována nebo zboží vráceno ve 14denní lhůtě, provize z objednávky se nezapočítává.

Vždy 15. den následujícího měsíce Vám přijde automatický e-mail s výsledky prodejů z předchozího měsíce a částkou, kterou díky partnerství obdržíte. Na tuto částku nám vystavíte fakturu se splatností minimálně 15 dnů a my jí obratem proplatíme.


Telefonická podpora

Dotazy ohledně produktů, cen, skladové dostupnosti a objednávek nám prosím posílejte na email info@kokiskashop.cz. nebo volejte na číslo 776 150 650.

Technické dotazy a otázky týkající se partnerského programu s Vámi ráda probere Jana Jůzová na telefonním čísle 774 422 850 nebo na e-mailu partner@kokiskashop.cz.


BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates