Časté dotazy

Jak probíhá vyplacení provizí?

U dropshipping programu Vám vždy k 15. dni v následujícím měsíci přijde informace o vašem výdělku. Stačí pak zaslat fakturu, kterou do 21 dnů proplatíme. Pokud chcete vyplatit provizi za více měsíců, je nutné vytvořit pro každý měsíc samostatnou fakturu.

Mohu měnit vaše ceny?

V partnerském e-shopu a v porovnávačích zboží není možné nabízet zboží levněji. Ovšem je možné nastavit si vyšší cenu produktů a inkasovat tak vyšší provizi.

Dotazy na produkty

Naše infolinka je v provozu od 8.30 do 22.30 hod., od pondělí do neděle. Jakýkoliv dotaz zákazníka můžete také přeposlat na e-mail info@kokiskashop.cz. Naše obchodnice vám ochotně odpoví.

Technické řešení

Dropshipping program běží na našem vlastním systému. Po nezávazné registraci vám zašleme podrobnější informace k implementaci a provozu. V případě dotazů se můžete kdykoliv obrátit na naši podporu partner@kokiskashop.cz.

Kde se dozvím přesné provize z jednotlivých produktů?

V XML Feedu je uvedena vaše partnerská nákupní cena <PURCHASE_PRICE> a prodejní cena <PRICE>. Rozdíl těchto dvou cen je vaše provize z produktu.

Umožňuje váš systém napojení přes API?

Ano, zpracování objednávek přes API rozhraní náš systém umí. Pouze je potřeba požádat o aktivaci této služby zasláním zprávy na email partner@kokiskashop.cz. Více informací o tom jak napojit Váš systém na API najdete zde.

Mohu s vámi spolupracovat bez živnostenského listu?

Tuto možnost spolupráce bohužel nenabízíme.

Mohu prodávat i na slovenském trhu?

Ano, můžete. Pro Slovensko jsme letos otevřeli nový dropshippingový program. Více informací získáte na webových stránkách http://dropshipping.kokiskashop.sk/ nebo na e-mailu partner@kokiskashop.sk.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme.

Jaké obchodní podmínky mám použít?

Použijte obchodní podmínky, které máme uvedeny na našich stránkách s tím, že zde sebe uvedete jako zprostředkovatele a Kokisku jako dodavatele. V OP je také nutné změnit emailové adresy a www.

Mohu ve svém obchodě nabízet slevy na zboží?

Partnerské obchody nemohou nabízet slevy.

Ve feedu nejsou všechny produkty, které máte v eshopu

Do partnerského feedu nedáváme produkty, u kterých je velmi nízká marže (např. elektroniku u které je marže velmi malá).

Mohu ve svém obchodě uvést vaši adresu?

V partnerských obchodech musí být uvedena adresa, která je shodná s místem výkonu živnostenské činnosti partnera. Adresa Kokiskashopu může být uvedena pouze jako dodavatel zboží.

Mohu ve svém obchodě uvést telefonní číslo vaší infolinky?

Toto bohužel není možné. Pokud by nám Váš zákazník zavolal nedokázali by jsme rozpoznat, že volá z vašeho obchodu.

Je možný osobní odběr i o víkendu?

Bohužel není. Osobní odběr je možný pouze Po - Pá od 9.00 do 16.00 h na adrese Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary.

Mohu ve svém obchodě nabízet i jiné produkty než ty vaše?

Je to možné, ale pokud si zákazník objedná zároveň náš i váš produkt, nemůžeme zboží spojit do jedné zásilky. Proto je nutné abyste si u těchto objednávek poslali naše zboží nejdříve k sobě a poté celou objednávku zkompletovali.

Může zákazník zaplatit zboží na fakturu?

Ne. Platbu na fakturu v současné době nepodporujeme.

BIGtheme.net Joomla 3.3 Templates